Op safari in tsavo east

26 augustus 2014 - Mombassa, Kenia

Gisteren zijn we voor anderhalf dagje op safari geweest. We hebben veel dieren gezien: giraffen, buffels, zebra's, verschillende soorten antilopen, olifanten, arenden, stokstaartjes, rotsratten, ossenpikkers, secretarisvogel, parelhoentjes, aardvarkens,... Van ver konden we een mama leeuw en haar welpjes zien. Helemaal op had einde had Noah heel veel geluk: toen zagen we zijn lievelingsdier de cheeta!!!
's Nachts kon je de leeuwen horen brullen.
Op de terug weg zijn we bij een klein massai dorpje gestopt. De kindjes zag je langs de kant van de weg achter hun kudde lopen.

1. Ann-lies en Senne:
    27 augustus 2014
    Hoi iedereen, wat een leuke verhalen! Tof dat we jullie zo een beetje kunnen volgen. Senne had wel graag mee op safari geweest... Senne en dieren tja... Hier nog een paar dagen vakantie en dan terug naar school. Wanneer begint die voor jullie? Nog veel plezier daar en tot schrijfs. Xxx
  2. Els, Mira en Juno:
    27 augustus 2014
    Dag allemaal! Habari gani? Het klinkt allemaal al heel erg fijn en we zijn wel een klein beetje jaloers! Mira hoopt dat jullie al veel vriendjes maakten daar en dat jullie nog veel dieren mogen zien. Aapjes op de poort bijvoorbeeld, zalig toch.
    Misschien wel van een andere dimensie maar wij hebben dus 2 konijntjes nu. Adelien is zeer welkom om te komen logeren en met de konijnen te spelen wanneer jullie terug zijn! We wensen jullie een fijne tijd daar en veel geluk. Veel kusjes van Mira. Groeten!
  3. Tante chris:
    27 augustus 2014
    hebben jullie dat echt allemaal gezien ? gelukzakken!
  4. Eline Baert:
    27 augustus 2014
    Ik ben al onderweg hoor! (Neem heel het labo + werk mee, sniet erg he?) Maakt die arme thuisblijvers maar jaloers ja!
  5. Chris, jaan, dotte en de rest:
    28 augustus 2014
    leuk vooral de foto's van de 'echte' wilde dieren doen ons hier watertanden (om ze te komen bekijken, niet om op te eten) !
    vele groetjes van ons allemaal aan jullie allemaal
  6. Ilse Vercalsteren:
    29 augustus 2014