Laatste dag vakantie!

2 september 2014 - Mombassa, Kenia

Hallo!

Onze school begint pas op 2 september. Daarom konden we gisteren nog naar Hallerpark gaan. Hallerpark is een park dat gemaakt is op een stuk grond waar een cementfabriek heel de natuur had stuk gemaakt. Nu is het terug mooie natuur. Veel dieren mogen er gewoon loslopen, ook giraffen. We hebben ze zelfs eten mogen geven.

weten jullie het antwoord op deze vragen?

-Wie is er het grasmachine?

-hoe oud is de oudste schildpad daar?

- hebben krokodillen een tong?

groetjes!

1. Tante chris:
    2 september 2014
    amai dat zijn moeilijke vragen !
    ik denk dat een krokodil geen tong heeft en dat de elanden het gras opeten . en misschien is de oudste krokodil 100 jaar ???
  2. Chris, jaan, dotte en de rest:
    8 september 2014
    de grasmachine ? het nijlpaard? zijn die er wel? krokodillen hebben denk ik wel een tong en de oudste schildpad ik gok op 150 (minimum zegt jaan) ! veel plezier (jaan zit bij juf nina en dotte bij juf martine)
    bij welke juf zitten jullie ?
  3. Chris, jaan, dotte en de rest:
    8 september 2014
    mooi uniform (zegt dotte, ik denk dat ze ook zo een mooie pet wil)!
  4. Sonja Beelaert:
    9 september 2014
    Eindelijk op de blog geraakt. Ik dacht dat het moeilijker was.
    De antwoorden ken ik niet, maar vraag het aan Daniel en Emmanuella. Benieuwd of zij de antwoorden kennen.
  5. Sonja Beelaert:
    10 september 2014
    Dag
    Ik heb het aan de kids gevraagd en de antwoorden waren verdeeld. Daniel denkt dat een krokodil een tong heeft, maar Emmanuella niet. Toen ik de vraag stelde over het grasmachine antwoordde Emmanuella een eekhoorn en Daniel een genou of giraf. De oudste schildpad : Emmanuella denkt 140 miljoen jaar oud. Daniel is nog aan het nadenken.

Groeten