Maji moto

24 september 2014 - Mombassa, Kenia

Hallo school en familie en vrienden

wij zijn weer ergens naar toe gegaan

ik zal eens vertellen wij zijn naar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

eel warm water gaan kijken dat water is warm geworden door 3of1 vulkanen

en heel diep onder de grond zit lava en dat kwam net in het begin van een rivier en zo werd dat warm water.

Als we terug gingen zijn we naar een klein dorpje gegaan. Iedereen zat naar ons te kijken want die hadden precies nog geen mzungu gezien. We hebben daar pilau gegeten (rijst met kruiden en vlees een aardappelen). Anti Tabu had een heeeeeel grote pot gemaakt!

Dan zijn we naar huis gegaan en moesten we met de ferri weer terug naar de overkant. Vervelende en ambetante politie had ons eerst nog tegengehouden om de matatu te controleren. Maar alles is in orde geraakt.

toen zijn we lekker in ons bed gaan slapen als een roosje.

daaag!!!

1. Ambrose frimpong:
    2 oktober 2014
    Hallo Noah ik ben ambrse jij kan mijn ja wij missen jou heel erg. En alles goed met jou en jou papa en mama en ik denk dat jij vint daar heel leuk als jij heb skype kan wij praten op _ jij mag gewoon jou naam Geffen naar mij. Daaaaag. ♥
  2. Chris, jaan, dotte en de rest:
    12 oktober 2014
    Hallo Noah en adelien (en Sarah en Albert), hier is alles ok ... Op school is het goed en typisch school (dus je weet wat jaan dan vindt ;-)) en de scouts en voetbal zijn ook plezant ! Lukt de school daar en in welke taal krijgen jullie les ? Groetjes jaan, dotte en de rest
  3. Chris, jaan, dotte en de rest:
    12 oktober 2014