Naam:
135
Video’s:

Over ons

Mambo!

Via deze blog houden we jullie graag op de hoogte van onze avonturen in Kenia en zijn we ook heel benieuwd naar die van jullie in het thuisfront!!!

karibuni:-)

Over onze reis

Op 11augustus vertrekken we richting Mombasa. We gaan er in de eerste plaats onze babu en nyanya, onze nonkels en tantes, onze nichtjes en neefjes laten schrikken omdat we na zes jaar al heel wat groter zijn geworden!

Om onze hersenpan in vorm te houden, zullen we tijdens de schoolmuren in braeburn international school te vinden zijn. Adelien droomt al lang van het openlucht zwembad daar... Maar waarschijnlijk zal er vooral hard gewerkt moeten worden, in het Engels dan nog. Onze lieve juffen en coole vriendjes van De Sterrenkijker gaan we heel hard missen: dat staat nu al vast!

Noah is heel nieuwsgierig naar de Masai, een krijgersvolk. Hij hoopt oog in oog te kunnen staan met een cheeta (als dat maar goed afloopt). Vliegeren op het strand ziet hij ook volledig zitten.

Adelien wil niet alleen op school zwemmen, maar ook elke dag naar het strand gaan. Ze wil helemaal niet op safari: bang van de slangen, leeuwen en olifanten! Ze gaat veel liever bloemen plukken.

Adelien

Hebben jullie er ook zin in gekregen: zeker welkom!

Bezochte landen

Wij hebben 1 land (1%) bezocht: